♥ emilys blogg

Avslutning och shopping

Kategori: diary ♥

Hejhej!
Idag så har jag vart på hemspråkens avslutning. Den börjar ungerfär vid elva tiden då man samlas, käkar godis, dricker läsk och pratar. Vid tolv så går man till ett annat klassrum där det är lite uppvisningar och tal.
Vissa sjöng,skojade och visa taekwondo...
Och så delades ut diplomer till vissa, men alla fick typ ett usb.
Jag och mina syrror fick diplomer fast att vi bara hade gått en termin, men läraren sa att vi var duktiga fast vi är nybörjare.
Just det, idag för första gången använde jag kortet och det funkade, fast var skraj att jag skrev i fel kod och att det inte skulle funka..
Ja, och efter det så gick jag och min syrra runt i stan. Jag hade tänkt köpa ett par mintgröna shorts, fast det fanns inte i min storlek, så jag fick ''nöja'' mig med en klänning/tunnika som bara kostade 49 kr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: