♥ emilys blogg

Shoppat med inga pengar...

Kategori: diary ♥

Japp, i ag så skulle jag och min kompis handla present till vår lärare. Jag hade mitt kort med mig och jag skulle bara köpa ett spel, och när jag tog in kortet och klickade i koden funkade inte... jag fick försöka jättemånga gånger! Till slut sa han i kassan att jag kunde testa i banksautomaten och jag hade aldrig använt det förut så min kompis farmor fick hjälpa. Och där stod det att jag inte hade några pengar i kortet! Det var jättepinsamt! Och han i kassan såg helt trött och irriterad ut, och det stod en familj bakom och väntade... Och vi bestämde att vi inte hittade någon present så vi får mötas och köpa på måndag istället...
En annan pinsam sak var när hennes pappa skulle skjutsa hem mig spelades Queen upp... Och hans sa att Queen var de bästa bandet genom tiderna... Och jag ville säga ''Nej, för det är The Beatles''... men råkade säga ''The Beastly'' ... Tur att de inte hörde iallafall, jag satt i baksätet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: