♥ emilys blogg

MTV Movie Awards 2012

Kategori: diary ♥

Hellu ^^
Idag har vi varit på stranden med skolan och gjort några aktiviteter och så, synd att det var så kallt!
Ja, och jag har vart på banken för att skaffa mig mitt kort! :D
Det är bra, så slipper jag tjata på mamma när jag vill ha pengar.
Tio över fyra så var det... MTV Movie Awards!
Jag hejade SJÄLVKLART på Hunger Games och Harry Potter. Blev jätte lycklig när Harry Potter vann bästa rollbesättning, när Josh Hutcherson (Peeta) vann bästa manliga och när Jennifer Lawrence (Katniss) vann bästa kvinnliga! Grattis till dem ^^
Måste säga att jag blev riktigt ledsen när Twilight vann årets film, det förtjänade Harry Potter! Dels för att det är
deras sista film och dels för att de är bättre än Twilight!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: